Hjem  »  Sov Godt

Døjer du med søvnproblemer? Sov godt i løbet af 30 minutter!
Prøv en måned gratis nu!

"Virker på kun 30 minutter!"
"Vågn udhvilet og i balance!"
"Sov-Godt hele natten"

SOV-GODT er et receptfrit naturmedicinprodukt, der effektivt hjælper mot søvnløshed og relaterede søvnproblemer. I motsætning til populære receptpligtige lægemidlerer SOV-GODT ikke vanedannende. SOV-GODT virker på kun 30 minutter! Du vågner op frisk, udhvilet og med fornyet energi. Du føler dig ikke søvnig eller tømmermændsramt i løbet af dagen, som ved brug af receptpligtige sovepiller.

  • Hjælper dig med at falde i søvn
  • Modvirker stress
  • Giver dig en god nattesøvn
  • Er receptfrit
  • Virker efter kun 30 minutter
  • Forårsager ikke døsighet
  • Vågn op frisk og udhvilet
  • Giver dig masse af energi
Fakta om søvn

Langt de fleste har bruge for mellem 6 og 9 timers søvn i døgnet. Søvn giver os hvile og er vigtigt for at give os energi til næste dag. Søvn er vigtigt for at bearbejde det, vi har oplevet i vågen tilstand. Søvntid og søvnprocesser er ikke statiske, men forandres i løbet af livet. I løbet af en nats søvn oplever vi fem forskellige søvnstadier med varierende søvndybde.

 

Det er ofte vanskeligt at løse de daglige opgaver, når du er træt, fordi både kreativiteten, reaktions- og præstationsevnen bliver dårligere. Søvnmangel er desværre årsag til mange større og mindre ulykker og skader, og manglende søvn kan også medføre, at du har svært ved at koncentrere dig, og at du får problemer med at lære nyt..

 

Mens kroppen sover, fortsætter hjernen nemlig med at træne på dagens arbejdsopgaver. Derfor er det også smart at lytte til det gamle husråd om at "sove på det", når det drejer sig om vanskelige afgørelser eller situationer, som tilsyneladende virker uløselige. Selvom du er i tvivl om noget, når du falder i søvn, kan det godt ske, at du vågner op næste morgen med en klar ide om, hvad du skal gøre.

 

Hvis du har svært ved at komme op, når vækkeuret ringer og føler dig træt og uoplagt om dagen, er det sandsynligvis fordi, at du egentlig har brug for mere søvn. Har du tænkt dig at indhente dit søvnunderskud, er det bedst, hvis du gør det ved at gå lidt tidligere i seng næste aften og stå op til normal tid.

 

Det er hårdt for kroppen at ændre den rytme, som det biologiske ur er indstillet til. Hvis du pludselig begynder at være oppe om natten i stedet for om dagen, vil det tage kroppen en uge at stille sig om. Det tager lige så lang tid at stille sig tilbage. Dette kan du også mærke, hvis du har været en uge eller to på den anden side af jorden.

 

Søvnunderskud kan medføre, at du kommer i dårligere humør, give dig koncentrationsbesvær og reducere din ydeevne. Dette vil indvirke direkte på din evne som problemløser. Det er særlig problematisk, hvis du skal køre bil eller betjene store maskiner i arbejdstiden. Du kan helt enkelt blive en risiko for menneskerne omkring dug, hvis du er for træt.

 

Gode råd for god søvn!
1. Stress og uro
kan påvirke søvnkvaliteten. Stress mindre i løbet af dagen, så sover du sandsynligvis bedre.

 

2. Sover du for længe i weekenderne
kan det forstyrre din døgnrytmen, og du bliver måske meget træt om mandagen.

 

3. Sov ikke om dagen,
så forstyrrer du din søvnfase. tag højst en lille lur på 20 minutter.

 

4. Intag mindre alkohol, koffeinholdige drikke og nikotin
1 til 2 timer, før du skal sove.

 

5. Træning de sidste timer inden sengetid
er mindre godt for nattesøvnen.

 

6. Dagens sidste måltid
bør være mindst 1 time før sengetid.

 

7. Et varmt bad
før du skal i seng, har søvndyssende effekt.

 

8. Gå ikke i seng, før du er søvning.
Tag Sov-Godt 30 minutter, før du går i seng.

 

9. Sørg for, at du trives på soveværelset.
Det er vigtigt af have en madras som passer dig, en dejlig pude, en god dyne og behageligt sengetøj. Frisk luft er godt.

 

10. Hvis du ikke falder i søvn hurtigt
(etter 15-20 min) - så stå op.

 

11. Hvis du let bliver forstyrret af lyde,
kan du bruge ørepropper, når du sover. Bliver du irriteret af lys, kan du vælge mørke gardiner eller måske et lystæt rullegardin. Brug Sov-Godt for et få en jævn og god søvn igjennem hele din søvnperiode.

 

12. Tænk på noget behageligt
før du lukker øjnene, det kan ofte have positivt indflydelse på søvnkvaliteten.

 

Ved hjælp af Sov-Godt kan søvnløshed mindskes. At sove godt er vigtigt for et godt fysisk og psykisk helbred. Det afgørende er ikke, hvor længe du sover, men kvaliteten af din søvn.

Sov-godt ingredienserne



Innhold pr. 2 tabletter:


Melisassae off / Serenzo  250,0mg
Mælkekaseinat peptider    250,0mg
Magnesium                         100,0mg
Humulus lupulus                50,0mg
Avena sativa                       50,0mg
Chamomilla                         50,0mg

 

Ingredienser:

Melisassae off/Serenzo, Magnesiumhydroxid, Mælkeproteinhydrolysat, Humle ekstrakt,
Avena Sativa ekstrakt, Sitrusfiber, Modifisert/modifierad stivelse, Fortykningsmiddel
( Mikrokrystallinsk cellulose, Dicalciumfosfat ) Overfladebehandlingsmiddel (Siliciumdioxid,
magnesiumsalter af fedtsyrer).Aroma /æteriske olier av : Lavendula, Chamomilla, Melissae, Myristica.
Overflatebehandlingsmiddel ( Hydroxypropylmethylcellulose) Farge: (Jernoxid )
Dosering/ RDI : 2 kapsler daglig. Indtages om aftenen.

 



JA TAK!


Send mig 30 dagers GRATIS forbrug af Sov Godt! Jeg betaler kun kr 39,90 for porto.

Du er ikke forpligtet til at købe noget, men du bliver abonnent. Som abonnent får du Sov Godt hver anden måned. Samlet pris pr. forsendelse er kr. 435,90 inkl porto (39,90). Det svarer til kun kr. 218,- per måned. Ønsker du ikke at modtage flere pakker fra os, så lad os vide enten via telefon eller e-mail til vores kundeservice, inden for 2 uger efter modtagelse af prøvepakken og vi vil opsige dit abonnement. Deadline for annullering er to uger efter modtagelsen af pakken, og du vil finde oplysninger om fristen på din faktura.